Barion Pixel
Akció!

Ki nevet a végén? utazó társasjáték gyerekeknek

2290 Ft

🎲 A Ki nevet a végén? egy jó indok a közösen töltött időre
Kompakt és mobil játékélmény
🤣 Nevetés és szórakozás
🧠 Stratégiai gondolkodás fejlesztése
👪 Kiváló családi játék
🌟 Nosztalgikus élmény a modern korszakban

A KISZÁLLÍTÁST AZ FUTÁRSZOLGÁLAT VÉGZI
1 MUNKANAPON BELÜL!

Cikkszám: 001 Kategória:

Leírás

A Purple Cow Ki nevet a végén? utazó társasjáték gyerekeknek megegyezik a klasszikus, mindenki által ismert társasjátékkal, viszont ez a megkapó dizájnú, modern változata, melyet kis méretének köszönhetően könnyen magaddal vihetsz.

🎲 Élvezd a nevetést és közösen töltött időt, akár utazás közben is a klasszikus Ki nevet a végén? új köntösbe bújtatott társasjátékkal!

Kompakt és mobil játékélmény: A Ki nevet a végén? utazó társasjáték gyerekeknek egy kis méretű csoda, amely minden utazás és kikapcsolódás elengedhetetlen kísérője. Könnyen magaddal viheted bárhová, így sosem maradsz le a szórakozásról.

🤣 Nevetés és szórakozás: A játék célja a nevetés, de ugyanakkor a gyerekek stratégiai gondolkodásának fejlesztése is. A “Ki nevet a végén?” hagyományos, mégis izgalmas játékmenete a gyerekek számára ismerős és biztonságos szórakozást nyújt.

🧠 Stratégiai gondolkodás fejlesztése: A játék során a gyerekeknek taktikusan kell mozgatniuk bábuikat, és stratégiát kell alkalmazniuk az ellenfelek leelőzéséhez. Ezáltal a játék segít fejleszteni a logikai és stratégiai készségeket.

👪 Kiváló családi játék: A Ki nevet a végén? utazó társasjáték a gyerekeknek és az egész családnak örömöt szerez. A mágneses játék elemei könnyedén illeszkednek a táblához, így a játékmenet gördülékeny, és akár kisebbek is élvezhetik.

🌟 Nosztalgikus élmény a modern korszakban: A Ki nevet a végén? társasjáték játék egy klasszikus, melyet számos generáció ismer és szeret. A Purple Cow modern, vonzó dizájnja új életre kelti a játékot, és a mágneses felület biztosítja az egyszerűséget és a zavartalan játékmenetet.

🎉 Élvezd a klasszikus Ki nevet a végén? játékélményt és mindenhová vidd magaddal a Purple Cow társasjátékát!

A Ki nevet a végén? (a 60-as és a 70-es években Kocog és kidob néven is forgalmazták Magyarországon) egy táblás, kockadobásos társasjáték, elsősorban kisebb gyerekek részére, azóta számtalan különféle kiadásban és néven megjelent, gyakran Ludo, vagy egyéb fantázianeveken.

A játék legismertebb neve, a „Ki nevet a végén?” egy szólásra utal: „Az nevet legjobban, aki utoljára nevet.” Ez a játékhoz úgy kapcsolódik, hogy ha egy játékos már közel van a célhoz, még mindig leütheti egy másik játékos, és kezdheti az utat elölről. Ugyanezt a mondanivalót tartalmazza a játék egy korábbról ismert neve: Ne nevess korán!.

A játék az indiai parcheesi vagy pachisi (ejtsd: parcsízi, pacsíszi) játékból ered, feltételezések szerint a 6. századbeli Kör és kereszt játék módosulásaként, amely Koreában Junnori néven ismert.

Játékszabály:

Egy játékosnak négy azonos színű bábuja van, ezeket kezdés előtt a pályán kívül kijelölt helyekre kell tenni.

A játék célja mind a négy figurát a pályán körbejáratva eljuttatni a pálya közepén levő kis területre, amelynek neve ház.

A játékosok egy kockával dobnak.

Egy bábut az azonos színnel jelölt startmezőn át kell játékba hozni, itt nyíl is mutatja a haladás irányát. A játékba hozásra akkor van lehetőség, ha a játékos 6-ost dob. A bábut a színes mezőre kell helyezni, ilyenkor a játékos még egyet dobhat. Ha a startmezőn saját bábu áll, akkor oda nem tehető ki újabb bábu. 6-os dobás esetén nem kötelező pályán kívül levő bábut játékba hozni.

A játékos a dobás után a bábujával a megfelelő számú mezőt lép menetirányba. Amikor több bábuja van a pályán, akkor a játékos eldöntheti, hogy melyikkel lép. A bábuk átugorhatják egymást, de az átugrott mező is beleszámít a lépésbe. Ha egy bábu körbeért a pályán, akkor a saját startmezője előtt befordul az azonos színű kerti útra, és halad a ház felé. Amelyik bábu beért a házba, az nem lép többet.

A játékos nem léphet a bábujával úgy, hogy végül olyan mezőn álljon meg, amelyen saját bábuja van. Ha nincs más lépésre lehetősége, akkor a játékos nem lép.

Ha a játékos egy bábuval olyan mezőre lép, amelyen egy másik színű bábu van, akkor azt a bábut kiüti, és azt a megfelelő színű, pályán kívüli várakozóhelyre kell visszatenni, és a szabály szerint kell újra játékba hozni. A „kerti úton” haladó bábu már nem üthető ki. Leüthető viszont az a bábu is, amelyik a színes startmezőn áll.

A játékos taktikai lehetőségei arra szorítkoznak, hogy mikor melyik bábuval lép, illetve 6-os dobás esetén játékba hozza-e egy bábuját.

Szállítás 1 nap alatt, raktárról, a legjobb áron az ovisleszek.hu -tól!

Olvass bele Tudástárunkba! :) Klikk ide!

További információk

Intézmény szerint

Kisiskolás korosztály, Óvodás korosztály

Játék típusa

Társasjáték

Korosztály

4+ éves

Érdekelhetnek még…

Ki nevet a végén? utazó társasjáték gyerekeknek

2290 Ft